دعوتگر 16 ساله

عقیده اهل سنت و جماعت

دعوتگر 16 ساله

عقیده اهل سنت و جماعت

خبر: سقوط هواپیمای جاسوسی امریکا

تمکین: بخش مرکزی اعلام طالبان پاکستان طی بیانیهای مسئولیت سرنگونی هواپیمای جاسوسی آمریکا و به هلاکت رساندن 20 تن از نیروهای ارتش پاکستان را در مناطق وزیرستان جنوبی توسط مجاهدان طالبان پاکستان برعهده گرفت.
در این بیانیه آمده است که، با یاری و توکل بر قدرت الله سبحان، برادران مجاهدتان در جنبش طالبان پاکستان در شهر مکین واقع در وزیرستان جنوبی موفق به سرنگونی هواپیمای جاسوسی آمریکا شدند. هواپیمای ساقط شده نزدیک یکی از مراکز ارتش مرتد پاکستان سرنگون گردید که پس از اسقاط آن به سرعت حدود 40 تا 50 سرباز مرتد ارتش پاکستان برای بردن بقایای هواپیمای اسقاطی در محل حاضر گردیدند غافل از اینکه مجاهدان قهرمان طالبان برای آنان در کمین هستند. پس از درگیری با آنان حدود 20 تن از نیروهای ارتش مرتد به هلاکت رسیدند.

و همچنین با انتشار این بیانیه تمام ادعاهای کذب و دروغ ارتش نجس پاکستان را مبنی به دخالت نداشتن مجاهدان طالبان در سقوط هواپیمای مذکور در منطقه مکین و عدم حضور مجاهدان در آنجا و یا سایر مناطق قبیله محسود رد میکنیم و با حمد و سپاس خداوندمتعال اعلام میداریم که مجاهدان در تمام مناطق مذکور ـ که ارتش پاکستان مدعی فراری دادن مجاهدان از آن مناطق است ـ حضور داشته تا با فداکاری و جان فشانی درسی فراموش نشدنی به ارتش پاکستان بدهند.

و نیز بدین وسیله تمامی رسانههای خبری را در سستی و کوتاهیشان در نقل صحیح اخبار، سرزنش میکنیم. چرا که بارها از آنان خواستهایم که با بازدید از مناطق قبیله محسود خود حقیقت امر را دریابند، تا خود ببینند که پس از گذشت دو سال که از حمله ارتش به این مناطق میگذرد چه کسی پیروز این جنگ شده است.

و به تمامی امت اسلامی این بشارت را میدهیم که فرزندان مجاهدشان با خداوند سبحان پیمان بستهاند که هرگز از نیات و اهداف خود بازنگردند و در جنگ علیه کفار و مرتدین کوتاه نیایند تا شریعت خداوند متعال بر پاکستان حاکم گردد.

و بدین وسیله به تمامی مخاطبین اعلام میداریم که مصدر اصلی و رسمی موکول شده برای انتشار اخبار و بیانات جنبش طالبان پاکستان در اینترنت تنها جبههی رسانه ای اسلامی جهانی (جبهه الاعلامیه الاسلامیه العالمیه) میباشد و هرگونه بیانیه خبری و یا رسانهای دیگری را که منتشر گردد قابل اعتماد ندانسته و آن را تصدیق نخواهیم کرد.

وصلى الله على نبینا محمد وعلى آله وصحبه وسلم. والحمد لله رب العالمین
﴿وَ لِلّه العِزَّةُ وَ لِرَسُوله وَ لِلمؤُمِنِینَ وَ ٰلکِنَّ المُنَفِقِینَ لَایعلَمُونَ
بخش مرکزی اعلام
جنبش طالبان پاکستان
21/10/1432
منبع: مرکز رسانه ای صدای جهاد
جبههی رسانه ای اسلامی جهانی (الجبهة الإعلامیة الإسلامیة العالمیة)
پیگیری اخبار مجاهدان و تشویق مومنان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد